Teleste aloittaa EMS-yhteistyön Kyrel Oy:n kanssa

TURKU – 10. heinäkuuta 2024 – Osana Telesten strategian toteuttamista olemme solmineet EMS-valmistusyhteistyösopimuksen suomalaisen Kyrel Oy:n kanssa. Tämän uuden yhteistyön avulla Teleste tähtää laadun, joustavuuden ja toimitusten luotettavuuden jatkuvaan parantamiseen Public Safety and Mobility –liiketoiminnassaan. Kyrel on tunnettu asiakaskeskeisyydestään ja luotettavuudestaan, arvoista, jotka Teleste jakaa. Tämä luo vahvan perustan kumppanuudellemme.

“Haluamme tuoda suurta lisäarvoa asiakkaillemme ja reagoida entistä ketterämmin Public Safety and Mobility –liiketoimintamme nopeasti muuttuvilla markkinoilla. Tämän vuoksi etsimme jatkuvasti tapoja kehittääksemme toimintaamme. Luotettavat kumppanuussuhteet tuovat arvokkaan lisän omaan suorituskykyiseen tuotevalmistukseemme ja olemassa olevaan toimitusverkostoomme. Kyrel on alan arvostettu ja tunnettu kumppani, jolla on optimaalinen logistinen sijainti lähellä tuotekehitystämme ja tehdastoimintojamme. On mahtavaa päästä aloittamaan yhteistyö Kyrelin kanssa ja lähteä hakemaan synergioita ja jatkuvaa parantamista yhdessä” sanoo Telesten Public Safety and Mobility -liiketoiminnan operatiivinen johtaja Marko Uutela. .

”Me Kyrelillä pyrimme aitoon pitkäaikaiseen yhteistyöhön sekä operatiivisen suorituskyvyn ja tuotteiden kehittämiseen yhdessä Telesten kanssa. Näin edistämme paitsi molempien yhtiöiden liiketoimintaa myös koko elektroniikkateollisuuden toimialaa Suomessa. Kyrelin tärkeimmät kilpailuedut ovat osaava henkilöstö, vahva toimitusprosessien hallinta ja korkean teknologian tuotantoprosessit. Lisäksi vahvuutenamme on suomalainen perheyrittäjyys ja sen tuoma henkilökohtainen ote toimintaamme", sanoo Mika Räty, Kyrel Oy:n toimitusjohtaja.

Odotamme innolla tämän tuottavan yhteistyön aloittamista ja sen tuomaa lisäarvoa Telesten asiakkaille.

Hannele Ahlroos
Executive Assistant
Email: hannele.ahlroos@teleste.com

Telesten teknologioilla ja tuotteilla rakennetaan verkottunutta yhteiskuntaa. Ratkaisumme tuovat nopeat laajakaista- ja televisiopalvelut koteihin, takaavat turvallisuutesi julkisilla paikoilla ja opastavat sinua joukkoliikenteen käytössä. Innovatiivisuutemme ja vankka kokemuksemme on tehnyt meistä johtavan kansainvälisen laajakaista-, turvallisuus- ja informaatioteknologioita sekä niihin liittyviä palveluja tarjoavan yrityksen. Toimimme tiiviissä yhteistyössä asiakkaittemme kanssa niin virtuaalisesti kuin maailmanlaajuisen myyntiverkoston kautta. Vuonna 2023 Telesten liikevaihto oli 151,3 miljoonaa euroa, ja yhtiön palveluksessa oli keskimäärin noin 800 henkilöä. Telesten osakkeet noteerataan Nasdaq Helsingissä. Katso lisätietoja verkkosivustoltamme www.teleste.com.